14 Aralık 2015 Pazartesi

Sevimli Tehlikeli

Heyecan, ask, dram hepsi bir arada olan bir film olmus Sevimli Tehlikeli. Hint fimlerine cok benzeyen bir film, emin degilim ama sanirim bir Hint filminden uyarlanmis, tabiki gercek bir Hint filmin tadini alamadim ben. Ama bu soguk havalarda battaniyemizi alip kesinlikle zamanin nasil gectigini anlamayacaginiz bir film oldugunu düsünüyorum. Sevgiyle kalin. 




Zarok (Şükrü Özyıldız) yıllar önce Edirne’de bir ailenin beşikteki bebeğini kaçırıp büyük acıların yaşanmasına sebep olur. Yıllar sonra bu vicdan azabından kurtulacağı bir fırsat yakalayan Zarok, kaçırdığı Zeliş'i (Ayça Ayşin Turan) 2. kez kaçırıp gerçek ailesine götürürmek üzere yola çıkar. Bu sırada aşk dolu maceralara atılırlar.







2 yorum:

  1. Bende de önyargıyla yaklaşmıştım ve izlememiştim bu filmi, sonradan izleyince baya sevmiştim, hele son sahnesinde ağlayacaktım neredeyse :)

    YanıtlaSil

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...