24 Nisan 2012 Salı

Yeşilçam'ın Sultanı Türkan Şoray

Eski Türk filmlerini o kadar çok seviyorum ki... Yakın zamanda yine bir eski Türk filmi izledim. Türkan Şoray başroldeydi. Kıyafetlerine, kendisine, gözlerine, herşeyine bayılıyorum :) O eski zamanlar çok hoşuma gidiyor. Gülşen Bubikoğlu'ndan sonra en sevdiğim Yeşilçam oyuncusu Türkan Şoray. Filmi izledikten sonra Türkan Şoray postu yapmak istedim. O zaman moda olan elbiseler şimdi de moda oldu. Zaten çok hayranım o filmlerdeki saçlara, elbiselere :) Biraz Yeşilçam'dan ilham alalım. Umarım siz de bu postu beğenirsiniz. Benim gibi Yeşilçam'ı ve Türkan Şoray'ı sevenler eminim beğenir :)








 Şapkalar tam benim tarzım...




Vesikalı Yarim filminden... Birçok kez izlediğim bir Türkan Şoray filmi... Nasıl havalı resimde değil mi elinde sigarasıyla Türkan Sultan :)


 


Gözler, makyaj, elbiseler harika...


Türkan Şoray Hint kıyafetiyle :)
Süper ikili...


Biraz nostalji yapalım ve izleyelim diye düşündüm...Türkan Şoray'ın Hint dansına bayıldım :) Kadir İnanır'ın oynayışı çok karizmatik. Türkan Şoray'ın o meşhur bakışları çok anlamlı...



4 yorum:

  1. Muhteşem bir kadın

    YanıtlaSil
  2. Evet bence de Yeşilçam'ın Sultanı güzeller güzeli bir kadın...

    YanıtlaSil
  3. Çok beğenirim, ve gençliğine benzetildiğim için de gururlanıyorum =)

    YanıtlaSil
  4. Ben de çok beğenirim. Ne güzel Türkan Şoray'a benzemek :)

    YanıtlaSil

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...