16 Nisan 2012 Pazartesi

Prenses Suudi Arabistan'dan Döndü

Suudi Arabistan'da çok güzel iki hafta geçirdikten sonra tekrar Almanya'ya döndüm. Bambaşka bir ülke orası. Bir sürü değişik insanı birarada görme fırsatım da oldu. Suudi Arabistan'da gördüğüm kadınlar hep siyah çarşaflıydı. Kendileriyle biraz konuştum. Fakat çarşafların altında rengarenk elbiseler var ve çok bakımlılar. İlgimi çeken birkaç şey de oldu. Mesela hiçbir dükkanda ayna görmedim. Birkaç elbise aldım, denemeden ayna olmadan :) Ama yine de güzel oldu şansıma. Çok rengarenk bir ülke aslında, çocuklar çok şeker :) Onların da çok resmini çektim. Karnım acıktığında Kentucky Friend Chicken'den bişeyler yiyim dedim. Kadınlar ve erkekler ayrı yerden sipariş verip yiyeceklerini alıyorlar. Starbucks'ta da aynı şekilde :). O kadar sıcaktı ki hava :) Rengarenk eşarplar ve şallar satılıyor yerlerde. Siyah çarşaflı kadınlar satıyorlar. Bir sürü aldım. Rengarenkler, Hindistan'dan geliyormuş. Ayrıca bol bol takı aldım. Renkli renkli Hint takıları :) Taze hurma yedim bol bol :) Kısacası güzeldi... İşte ordan çektiğim resimlerim...












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...