28 Nisan 2012 Cumartesi

Yeni Tüylü Küpelerim




Bu yeni küpeleri H&M'den aldım çok da sevdim :)

11 yorum:

  1. güle güle kullan tatlım :)
    güzel yorumun içinde teşekkür ederimm

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :) Prensesin Masalı'na hoşgeldin. Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  3. küpelerin cok ho$, güle, gülle iyi günlerde kullan ;)

    Bu arada blogunda hayirli, ugurlu,, bol post'lu & okuyucun bol olsun - sevgiler ;)

    viele liebe grüße

    http://streetfashionandmore.blogspot.de/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim inşallah. Hoşgeldin Prensesin Masalı'na :) Auch viele grüsse freue mich dass du da bist :)

      Sil
  4. merhaba;
    ziyaretin ve güzel yorumun için tsk ederim rabbim senin umreni de kabul etsin..
    bu arada küpeler çok cici güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Ben de teşekkür ederim amin :) Prensesin Masalı'na hoşgeldiniz. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de geldiim bloguna canım :) tüylü küpelerine artı rengine bayıldımm ii günler de kullanman dileğimle :)

    YanıtlaSil
  8. Hoşgeldin canım :) Teşekkürler beğendiğine sevindim :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. tüy küpelere bayılırım. üniversitedeyken takardım.

    YanıtlaSil

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...