30 Nisan 2012 Pazartesi

Hindistan'da Kına Geceleri

Bloğumu takip edenler benim Hint takılarını, kıyafetlerini ve şarkılarını çok sevdiğimi bilir. Yarın benim canım arkadaşımın kınagecesi ve arkadaşım kına yakılırken bindallı yerine Hindistan'ın sarı kıyafetinden giyecek. Biz de yakın arkadaşları olarak sarı giyeceğiz :) Hint takıları takacağız. Biraz farklı olacak yani. Zaten Hintlilerin ve bizim kınagecelerimiz biraz birbirine benziyor. Tabiki onlarınki daha gösterişli, ihtişamlı. Ellerindeki kına desenleri çok güzel mesela :) Yarın için çok seviniyorum. Böylelikle ben de Hintliler gibi rengarenk takıp takıştıracağım ve bir sarı Hint kıyafeti giyeceğim :) İşte Hindistan'ın kınageceleri ve kıyafetleri...Sevgiler prenseslerim








Yarın ben de alnımın ortasına bu takıdan takacağım :)


Çok seviyorum...






Bir de izleyelim..


3 yorum:

  1. artık arkadaşının kınasından detayları paylaşırsın bize :)
    merak ederiz.
    Çok renkli ve güzel olacağı belli mutluluklar ona

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok renkli ve güzel geçti :) Resimleri paylaşamadım ama biraz anlattım :)

      Sil
  2. ben de kına gecemde hint gelini olmak istiyorum inşllah gönlüme göre bişeyler bulabilirim. sevgiler..

    YanıtlaSil

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...