22 Nisan 2012 Pazar

Bunları Sevdim

Bütün prenseslere güzel ve mutlu bir pazar diliyorum. Güne güzel bir kahvaltıyla başladım ve ardından çocukluk arkadaşımla koşmaya gittik. 45 dakika temiz havada koştuk. Ee yaz geliyor biraz fazla kiloyu vermek lazım. Güzel güzel cicilerle de daha güzel olalım değil mi? Sonra mis gibi kahve kokusu eşliğinde güzel bir kahve keyfi. Şimdi ise çok sevdiğim ve beğendiğim tarzları paylaşmak istedim sizlerle. Rengarenk kolyeye ve narçiçeği rengi bluz ile mini etek kombinasyona resmen aşık oldum :) Yeşil ve narçiçeği renkleri zaten favorim. Sizlerle beğendiğim tarzları paylaşmak istedim. Umarım siz de beğenirsiniz. Mutlu bir pazar geçirmeniz dileğiyle...:) 
very nice :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...