30 Ocak 2012 Pazartesi

Yeşilçam’ın Hanım Hanımcık Şık Kızı Gülşen Bubikoğlu

Türk Sinemasının en tatlı kadını kim diye sorarsanız bence Gülşen Bubikoğlu. Ona hayranım. Onun yeri bende çok farklı. Ayrı bir havası var. O Yeşilçam’ın hanım hanımcık şık kızı. Güzelliği, oyunculuğu, elbiseleri, gözleri, mimikleri, saçları herşeyine hayranım. Çok çok beğeniyorum. Türk Sinemasının en güzel kadınlarından bence.

Sizi kendisinin güzel fotoğraflarıyla baş başa bırakıyorum...







Ve En Sevdiğim Filmleri...







5 yorum:

  1. saclarina ve göz makyajina bayiliyorum bu kadininnnn!! süper post olmus cnm :)

    YanıtlaSil
  2. Beğendiğine sevindim Aslıhan. Ben de bayılıyorum Gülşen Bubikoğlu'na hayranım :)

    YanıtlaSil
  3. boyle guzeli gelmemistir yeryuzune oyunculugu her hareketi durusu giysileri her yonuyle mukkemmel bayan modayi yakindan takip eden
    her filminde tum guzelligini sergilemis ne zaman gorsem ALLAH ne guzeller yaratmis diyorum gulsen bubikogluna hayranim saygilar...

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle katılıyorum,çok tatlı bi hatun kendisi,çok çekici:)))

    YanıtlaSil

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...