31 Ocak 2012 Salı

Yepyeni Bir Blogla Sizlere MERHABA Demek İstiyorum




Sanırım merhaba yazıma biraz geç kaldım. 19 Ocaktan beri sizlere bişeyler paylaşıyorum. Uzun zamandır aklımda bir blog açıp sevdiğim şeyleri paylaşmak vardı. Bu yeni yılda bunu yapmak istedim. Umarım Prensesin Masalı'nı beğenirsiniz. Bu blog sevilir ve bir sürü bir sürü üyeleri olur :)  Nasıl mutlu olurum bi bilseniz anlatamam bunu. Tabiki şu an henüz çok yeni. Daha bir bebek diyelim....
Sizlerle birlikte büyür inşallah. Ben bişeyler paylaşırken çok mutlu oluyorum. Her gün aklımda yeni fikirler oluşuyor. Ee hayat paylaşınca gerçekten güzel oluyor. Benim gibi prenselere ya da cadılara herkese...
Hayata dair herşeyi, bütün güzellikleri bulabileceğiniz bir blog. Katılın benim Masalıma....

Hoşgeldiniz :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...