28 Ocak 2012 Cumartesi

Siyah blazer kombinleri

Siyah Blazer ceket bence herkesin dolabında mutlaka bulundurması gereken önemli parcalardan biri. Benim genelde günlük kotun üzerine giydigim Zaradan aldığım siyah Blazer ceketim vardı. Çok severek giyerdim ama evimize hırsız girince alıp götürmüş :). Sonra bir süre almadım. En son iş görüşmesi için ve anneminde ısrarıyla kesin bir siyah takım alman gerek dolabinda bulsun demesiyle, Kotondan bir takım aldım. Siyah Blazer ceket çok kullanışlı yalnızca iş yerinde değil, doğru parçalar ile birleştirildiği takdirde her yerde gününüzü kurtararak şık ve alımlı görünmenizi sağlayabilir. İşte size siyah blazer ceketinizle yaratabileceğiniz seçtiğim kombinler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...