30 Aralık 2015 Çarşamba

Aralık

Yilin son ayini cok seviyorum hem dogum günüm olmasindan hem de yeni yila girmenin heyecanimidir bilmem her zaman sevmisimdir. Iste bu aydan bir kac kare paylasiyorum sizlerle sevgiyle kalin.  





Dogum günümde annemlerde bu süpriz masa ile karsilastim en sevdigim yemek manti :) 






ve pastam..




sicacik bir mutluluk aldim kendime...




kahvesiz olmaz..



esimle film keyfi tabiki Bollywood :) 

ve uzun süredir baslamak istedigim kanaviceye basladim :) 




sadece 2 tl ye aldigim bu mini cerceveleri oje ile boyadim ve inanilmaz mutlu oldum :) 




Mercimekli köftem yapildi affiyetle yenildi :) 

Hoscakal Aralik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...