1 Aralık 2015 Salı

Kaş'taki Balayımız

Herkese merhabalar soguk bir Ankara gününden sicacik bir post ile sizlerleyim. Ankara da kisi sevsem de balayi resimlerime bakinca yazi özledigimi fark ettim, balayi icin sectigimiz Kasi siddetle tavsiye ediyorum, gecirdigim en güzel tatildi diyebilirim. Kasin o güzel denizi, hotelimizin manzarasi, kaputas plaji, ve kasin o güzel sokaklari, tatli mi tatli cafelerini görünce iyiki balayi icin Kasi tercih etmisiz dedim. Kaldigimiz yer butik hotel Olea Nova Hoteliydi, ben booking.com da buldum ve cokta memnun kaldim. Kisacasi rüya gibi balayi gecirdik, hersey o kadar güzeldiki, tekrar Kasa gitmeyi cok isterim simdi bende yazi özleyerek Kas fotograflari paylasiyorum sizlerle...


Kaputas Plaji 


Olea Nova Hoteli odamizi cok tatli hazirlamisti :) 


Odamizin muhtesem manzarasi 



Kas sokaklari 


Merkezde bulunan Kasik Mantiyi cok sevmistim iki kez manti yedik :) 






Dedikodu cafe de aksam gezerken kahve ve güzel bir pasta yiyebilirsiniz, Kasta cafeler mekanlar öyle tatliki hepsine bayildim







Nuris Beach 


Bir günümüzü bot turu icin ayirdik


Denize karsi cay icmek ayri bir keyif 





gördügüm en güzel plajlardan bir tanesi Kaputas plaji 



Vee biz.. balayimizdan kareleleri umarim begendiniz :) sevgiyle kalin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...