13 Mayıs 2015 Çarşamba

Kürk Mantolu Madonna

okudugum kitablarin postunu hemen yapacagim demistim en son okudugum kitabin postunu hemen yaptim ne mutlu bana :). Almanya da ablamin verdigi Sabahaatin Alinin eseri olan Kürk mantolu Madonna kitabini kisa bir sürede okudum ve cok begendim ancak postunu yapamamistim kismet bugüneymis. Sabahattinin Alinin okudugum ilk romaniydi. Cok etkileyici yürege dokunan sözleri olan bu eseri ben cok begendim ve okumayanlara kesinlikle tavsiye ediyorum. Iste o derin sözleri paylasiyorum sizlere sevgiyle kalin Prenseslerim. 


"Bir insanın diğer bir insanı, hemen hemen hiçbir şey yapmadan bu kadar mesut etmesi nasıl mümkün oluyordu?"




"Kaybedilen en kıymetli eşyanın, servetin, her türlü dünya saadetinin acısı zamanla unutuluyor. Yalnız kaçırılan fırsatlar asla akıldan çıkmıyor ve her hatırlayışta insanın içini sızlatıyor. Bunun sebebi herhalde, 'Bu öyle olmayabilirdi!' düşüncesi."




"Bir şey noksandı, fakat bu neydi? Evden çıktıktan sonra bir şey unuttuğunu fark ederek duraklayan, fakat unuttuğunun ne olduğunu bir türlü bulamayarak hafızasını ve ceplerini araştıran, nihayet, ümidini kesince, aklı geride, ileri gitmek istemeyen adımlarla yoluna devam eden bir insan gibi üzüntülüydüm."


"Başkasına merhamet etmek, ondan daha kuvvetli olduğumuzu zannetmektir ki, ne kendimiz bu kadar büyük, ne de başkalarını bizden daha zavallı görmeye hakkımız yoktur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...