13 Mayıs 2015 Çarşamba

Gelin Duvaklari

Yaz yaklasiyor yine dügün zamani geliyor gecen sene bu zamanlar bir tatli kosturmaca icindeydim. Dügün ile ilgili postlarim halen bitmedi :). Bu sefer gelin duvaklari ile ilgili bir postum var. Ben gelin duvagimi mutlaka tepeden olmasini söylemistim kuaföre. Bazilari bence yüzün görünmez arkadan yap deselerde ben istedigimi yaptirdim, iyiki de öyle yaptirmistim, simdi resimlere bakinca mutlu oluyorum :). Bence bu sekilde daha nostaljik bir hava oluyor ve ben bayiliyorum nostaljik vintage olan herseye :). Ayrica rahibe duvagi ve kenari dantelli kullanmistim uzundu duvagim ama dügünde bile cikartmadim :). Herkese mutlu bir gün olsun sevgiler Prenseslerim.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...