14 Mayıs 2015 Perşembe

Kocan Kadar Konus

en son gittigim sinema filmi Kocan Kadar Konus Ezgi Molayi cok severim filmine de bayildim. Cok eglendim ve evet gerceklerde böyle Türkiyede 30 yasinda ve bekarsan yandin evlenmeyi düsünmüyormusun diye sorarlar sanki düsünmekle oluyor bu isler hersey kader kismet evlenirsin cocuk düsünmüyormusun derler derler derlerde derler. Neden derler?, yani ben belki dogru insani bulamiyorum yada evlenmek istemiyorum yani neden böyle bir baski var evli oldum diye evlenilir mi hic, var yani sadece evli olmak icin evlenenler de var, yada mantik evliligi yapan, nasil yapiyorlar bilmiyorum koca bir mutsuzluk olur bence.  Insanin elinde degil ki bazi seyler allah ne yazdiysa o olur Türk kizi olmak zor is ama bir gün kaderindeki prens karsina cikiyor ve evleniyorsun :). Sonrasin da zaten ömür boyu evlisin o yüzden hayatimizin her anin tadini cikaralim sinir bozucu insanlari dinlemeyelim. Hayat kisa bir kere genc oluyorsun en güzel zamanlar sonra kaderinde varsa olucagi varsa herseyi kendiliginde oluyor zaten bir mucize gibi. Biz sadece dua edelim herseyin hayirlisini isteyelim. Son olarak bu filmi mutlaka izleyin derim ben :).


Efsun üzerinden, bu coğrafyada yaşayan kadınların, daha küçük yaşlarda koca bulmaya programlandıklarını ileri süren yapım 30 yaşına gelmiş olan Efsun'un hayatının kalan kısmını birlikte geçirmeyi hedeflediği gerçek aşkı, sevgiyi, dürüstlüğü arayışını anlatırken, akranı olan kadınlar gibi erkekleri yönlendiremeyen genç kadının imdadına, "kadınlığın kitabını yazmış" İzmirli ailesi yetişir. Kendisini güvenilir Türk kadınlarına emanet eden Efsun erkeklerin tüm zaaflarını öğrendikten sonra ise karşısına yıllardır unutamadığı lise aşkı Sinan çıkar! 
Şebnem Burcuoğlu'nun aynı adlı romanından beyazperdeye uyarlanan öykü, çevresindeki her kadın hızla evlilik hazırlığına girişip gelinlik giyme hayalleri kurarken; hayatına girmesini istediği doğru adamı bir türlü bulamayan bir kadının, Efsun'un hikayesini anlatıyor! Başrollerde Ezgi Mola ve Murat Yıldırım'ı izleyeceğimiz filmin yönetmenliğini ise Kıvanç Baruönü üstleniyor.












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...