7 Nisan 2015 Salı

Yine Yeniden Almanya

Herkese iyi aksamlar esim su an survivor izlerken bende bloguma yeni bir post ekleyeyim dedim :) umarim begenirsiniz hepinize mutlu aksamlar hadi biraz Almanya yi gezelim...


Almanya ya vardigimiz ertesi gün ablam annem ve babam la yürüyüse ciktik..Almanyayi özledigimi fark ederek yine beraber olmaktan cok mutluydum :) 


yine ablamla bir aksam üstü yürüyüsü... günes batisini cok seviyorum...


Burasi da benim cocuklugumun gectigi sokak ah ne anilar var burada ne oyunlar oynadik bu sokak ta ne güzel cocuklugumuz vardi bizim sokaklar da oynarak gecirdigimiz simdi düsünüyorum da Türkiye de cocugumu sokakta oynarak büyütemem korkarim herhalde... sansli cocuklardik biz..


Almanya da bir firin sabah mis gibi kücük ekmekler aliyordum yani Almanca da brötchen :) 


Atlar ne güzel degil mi ? 


Evde eski pempe mantomu buldum yine cok severek giydim :) 


Meger Almanya da neler varmis neler tabi cogu simdi Türkiye evime geldi eskiden alinan fincanlar tabaklar ablam la paylastik bir de ben o kadar mutluydum ki cünkü eskiden alinan ve kalan hersey benim icin cok degerli ve ne derler vintage :) 


Annemle manti actik evde evde yapilan manti gibisi yok gercekten 



Cok tatli bir magaza buldum 


Özlenen cikolatalar yenildi


Käsekuchen ve capuccino ve eski bir arkadasimla muhabbet Almanya nin pastalari bir baska güzel 



pastayi ablam yapmisti simdi olsa da yesek..


Almanya da Pakistanli bir arkadasimla frauenflohmarkt a eski elbiselerimiz filan sattik, frauenflohmarkt ne derseniz bitpazari oluyor ama bu pazar da sadece kadinlar satis yapiyor bütün kadinlar eski elbiselerini eski takilarini veya kullanmadigi esyalarini satiyor gercekten cok eglenceliydi hem satis yaptik hem de muhabbet ettik ve sadece kiz kiza :) 


Ve geri dönüs.. kartonlar da eskiden alinan fincanlar tabaklar vardi hepsini evime getirebildigim icin cok mutlu oldum yüküm fazlaydi ama hal ettim esime kavusacagim icin mutluydum ama icimde de hüzün vardi insanin bir tarafi uzakta olunca hep bir eksiklik hissediyor...

Hoscakal Almanya..

4 yorum:

  1. ne güzel kareler bunlar... Bayıldım. Almanya'ya daha gitme fırsatım olmadı ama çok merak ediyorum. fotoğraflarınla merakım daha da pekişti...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tessekkürler böyle yorumlara cok seviniyorum :) insahllah siz de Almanya ya gitme firsati bulabilirsiniz :)

      Sil
  2. hihihi kendimi gördüm sanki :) o bavullu resim ayni bendede öyleydi neler cektim neler gelirken kilo hakkim 30 ama benimki 40 di :) ve malesef turkhavayollari nin extra bagaj hakki cok ücretli.Sunexpresde önceden internetden yaptirabiliyorsun.Somit kannst du mit wenig geld bzw. Gebühren mehr Gepäck mitnehmen. Ahh cok özledim bende ailemi ve Brötchen leri bin auch bald dort insallah bebis gelmezse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inanirim :) bende sadece 10 kilo yük hakki yaptim Sun express de ve diger esyalarimi yükü az olanlara verdim sagolsun kirmadilar :) freut mich dann kannst du wieder brötchen essen bist du wieder schwanger :) hoffentlich werden wir super mamis :)

      Sil

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...