18 Nisan 2015 Cumartesi

Ankara Tarihi Karacabey Hamamin da Gelin Hamami

Merhabalar herkese mutlu haftasonlari bahari bu günler de iyice hissetmeye basladim ve kendimi bu nedenle daha positiv ve mutlu hissediyorum dügün ile ilgili herseyi blogum da paylasmak istedigim den Ankara da yasayanlar icin dügünden önce gittigimiz hamam ile ilgili paylasim yapmak istedim bugün. Gelin Hamami derken öyle cok kisi gitmedik biz en yakinlarimiz ile birlikte gittik, iyiki de gitmisim cünkü son günler artik yorgunluk stres derken iyice gerilmistim bütün evleneceklere tavsiyem mutlaka ama mutlaka evlenmeden önce hamama gidin :) inanilmaz rahatliyor. Ankara da yasayanlar icin Hamamönünde bulunan tarihi Karacabey hamamini tavsiye ediyorum hem fiyatlari uygun hem de hizmeti güzel hemde tarihi :). Daha detayli bilgi icin Hamamin internet sayfasini www.tarihikaracabeyhamami.com paylasiyorum. Gittikten sonra annemle simdiye kadar niye hic gitmedik dedik en yakin zaman da bir gün yine gitmek istiyorum hepiniz sevgiyle kalin Prenseslerim.  




Gelin Hamami diyince aklim da hep Adile Nasitin bu sahnesi aklima gelir :) paylasmadan edemedim yüz kere izlesem de yine izledigim Türk filmlerini seviyorum :)

2 yorum:

  1. Ben Bursa'lıyım bizde de var bu adet, Allah nasip ederse ben de istiyorum evlenirsem şayet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşahllah allah doğru insanla karşilaştırsın ve çok mutlu ol hep :) gerçekten düğün öncesi hamam ne güzel bir adet ne iyi geliyor :)

      Sil

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...