29 Nisan 2015 Çarşamba

Ankara Ahmet Özceyhan Modaevi Ve Benim Gelinligimi Bulma Hikayem

Herkese merhabalar bu gün gelinligimi nereden aldigima dair bir post yapmak istedim. Ankara da yasayanlar ve gelinlik arayisinda olanlara mutlaka Ahmet Özceyhan Modaevini tavsiye ediyorum ben gelinligimi umdugumdan daha kisa bir zamanda buldum :) ilk denedigim yerde giydigim gelinlige karar kildim tabi hemen karar veremedim öncellikle diger gelinliklicelerede baktim Ankara da her modeli denedim kabarik dar akliniza ne gelirse gelin olacaklara tavsiyem mutlaka her modeli deneyin ancak o sekilde size yakisani bulabilyorsunz bir cok yer de gelinlik bakip ve denedikten sonra annemle evimize gittikten sonra benim ve annemin de öyleymis :) aklimiz da kalan ilk yerde Ahmet Özceyhan Modaevinde denedigim gelinlik oldu. Ertesi gün hemen Ahmet Özceyhana gittik ve karar verdik üzerinde biraz daha islemeler yapildi duvagim uzun ve danteli oldu. Gelinlik alirken aldiginiz yer cok önemli Ahmet Bey bana o kadar güven verdiki o kadar naziklerki ve icinizi o kadar rahatliyorlar ki insan kendini iyi hissediyor. Kisacasi mükemmel bir modaci ve modaevi. Hayalinizdeki gelinligi istiyorsaniz ünlu modaci Ahmet Özceyhan Modaevi derim. Ahmet Özceyhanin Modaevinden cektigim resimleri paylasarak mutlu bir gün diliyorum sevgiyle kalin.






Ahmet Özceyhan Modaevinde o kadar cok degisik gelinlik modeller varki inanin Ankara da o kadar yerde gelinlik denedim hepsini birbirine benziyordu ama Ahmet Bey de hayalimdeki gelinligimi buldum modeller cok degisik ve cok güzeldi





Keyifli bir prova gününden Türk kahvemiz ve muhabbet ile :) 


Ankara da yasayanlar daha detayli bilgi icin Ahmet Özceyhanin Modaevinin linkini paylasiyorum : 

www.ahmetozceyhan.com


Ahmet Özceyhan iletişim bilgileri


Ofis Showroom:
Arjantin Cad. No: 5/1-2 G.O.P
Ankara / TÜRKİYE
Ofis ModaEvi:
Çamlık cad. no:14/1
Çorum / TÜRKİYE
+90 364 212 05 34
İletişim:
info@ahmetozceyhan.com
+90 312 427 72 24
Fax: +90 312 467 63 09







ayrica facebooktan ve instagramdan Ahmet Özceyhan yazdiginizda takip edebiliriz. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...