28 Aralık 2014 Pazar

Kayıp Kız

Hepinize mutlu bir haftasonu, eğer evdeyseniz pazar gününün tadını çıkarın ben ne yazıkki  bugün çalışmak zorundayım :(. Dün akşam izlediğim filmi paylaşmak istiyorum sizlere hiç bir fikrim yokken alıp izlediğim filmi çok çok beğenmedim ama sıkılmadım da ve hep ne olacağını merak ettim. Filmde eşi tarafından aldatılan ve sevilmeyen bir kadın var ve bu kadın sevilmediği için resmen bir canavara dönüşüyor :). Filmin sonu ise tam bir hüsrandı, böyle biten filmleri hiç sevmemişimdir, bence film izlenebilir ama keşke sonu daha iyi olsaydı bu aralar çok film izleyesim var ama hangi filmleri konusunda pekte fikrim yok , yılın son haftasonunu güzel geçirmenize dileğiyle sevgiler.




Film Özeti

Nick Dunne (Ben Affleck) ve Amy Dunne (Rosamund Pike) 5 senedir mutlu evlilikleri olan bir çiftdir. Yıldönümlerini kutlamaya hazırlandıkları günde Amy birden kayıplara karışır. Tüm aramalarına rağmen eşine ulaşamayınca, Nick polise haber verir. Televizyonlara kadar çıkan Nick'in durumu basının da gündemindedir. İnsanlar seferber olur ve Amy'i ararlar ama bir türlü bulamazlar. Nick bu sırada eşini rüyasında görmeye başlar. Polis ilk şüpheli olarak onu suçlamaktadır ve rüyalarında eşini öldürdüğünü görmektedir. Kafası iyice karışmıştır ve çevresindeki insanlara kendini inandıramaz. Bu arada Amy'nin gizli günlüğü bulunur. Amy'nin herkesten gizlediği tehlikeli sırları vardır ve bu genç kadının hayatta olup olmadığı hala bilinmemektedir.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...