25 Aralık 2014 Perşembe

Gitmek İstediğim Yerler

eğer iş yeri sakinse bugün bu durumda ben hayaller kurarak gitmek istediğim yerleri paylaşmak istedim tabı ki gitmek istediğim daha çok yerler var ama en yakın zamanda memleketimin güzel yerlerine gitmek istiyorum inşallah, mesela Amasra Ankara ya çok uzak olmadığı için bir kaç günlüğüne havalar ısınınca gitmek istiyorum, Kapadokya da çok masalsı değil mi daha önce gitmiştim ama bu sefer eşimle gitmek istiyorum ayrıca çok uygun butik oteller buldum :) beni en çok mutlu eden şey yeni yerler görmek hayalim de hep deniz olan bir yerde yaşamak Ankara da deniz olmadığı için çok üzgünüm. İnşallah  deniz olan küçük bir yerde küçük bir evimiz olur bunu gerçekten çok istiyorum. Yaz için de şimdiden nereye gitsek diye hayaller kurmaktayım... hepinize mutlu bir gün olsun.



Amasra



Kapadokya



Trabzon Uzungöl



Alaçatı 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...