9 Aralık 2014 Salı

Bukre Ve Sabah Uykum

sadece çok satanlar bir kitap olduğu için almıştım Bukre yi ama hayal kırıklığına uğradım, benim için vicik vicik bir aşk romanıydı zorla bitirdim desem doğru olur. Belki 16, 17 yaşlarında olsam beğenirdim, tavsiye edemiyorum maalesef bu kitabı. 


Sabah uykum ise de aynı şekilde beğenmediğim bir kitap oldu, ama bir kitabi beğenmesem de sonuna kadar okurum ben. Yeni yeni kitaplar alacağım ve daha sonrasında sizlere paylaşım yapacağım tavsiyelere sevinirim :) sevgiler.


2 yorum:

  1. aynennnnnnnn katiliyorum bukre kitabi icin cok pisman oldum bende ve nedense en cok satilan kitaplar begenmedigim kitaplar oluyor.

    YanıtlaSil

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...