24 Kasım 2012 Cumartesi

Home Sweet Home Cicilerim :)

Merhabalar herkese. Bu aralar evde olmayı ve tembel tembel keyif yapmayı öyle çok seviyorum ki. Evde rahat bişeyler giymeden rahat edemeyenlerdenim. Mutlaka eve gelince rahat bişeyler giyerim. Bir de bol bol film izlemeye vakit bulabiliyorum yaşasın :) :) Üzerimde rahat bişeyler, güzel bir film ve sıcak bir kahve, gel keyfim gel :) İşte evde giydiklerim. Sevgiler :)


 
Evde en çok giydiğim prensesli kazağım :)





Kahvesiz olur mu hiç :)

2 yorum:

  1. o prensesin çizimini çok beğendim çok tatlı çook^.^

    YanıtlaSil
  2. Ben de çok çok severek giyiyorum prensesli kazağımı :)

    YanıtlaSil

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...