29 Kasım 2012 Perşembe

Bollywood

Çok seviyorum ben Hint fimlerini :) Son zamanlarda dört tane Hint filmi izlemeye firsat bulabildim. Bollywood ayrı bir dünya. Senaryoları, dansları, aşkları, o rengarenk kıyafetleri, takıları, herşeylerine bayılıyorum. Hint filmleri normal filmlerden biraz daha uzun sürüyor, ama vakit nasıl geçiyor anlamıyorsunuz bile. Filmlerin büyük kısmı duygusal ve aynı zamanda eglenceli. Film bittikten sonra başka bir dünyada oluyorum :) Bazı insanlar Hint filmlerine karşı önyargılı, ama önyargılarınızı çöpe atın ve izleyin bence. Bir kere senaryolar muhteşem, oyunculukları muhteşem, müzikler de muhteşem. O güzel aşklar, tutkular, Hint kızlarının rengarenk kıyafetleri, takıları, dansları beni büyülüyor. Bir gün mutlaka Hindistan'a gitmek istiyorum. Sizi biraz Bollywood dünyasına götürmek istiyorum. İşte izlediğim filmler ve konuları, kesinlikle tavsiye ediyorum :) Sevgiler.


Jab We Met




Geet(kareena kapoor):deli dolu ilerisini düşünmeyen ve kesinlikle çok konuşan her düşündüğünü bu hayatta uygulanmasını gerektiğini düşünen bir karekter.Aditya kashyap(shahid kapoor):çok zengin bir işadamının oğludur.babası vefat etmiş ,annesi başka bir adamla kaçmış,batmak üzere olan şirketin bütün sorumluluğu üzerine kalmış birisidir.Bu iki farklı insanın hayatı bir trende aynı vagona düşmekle kesişir.geet konuşmayı çok seven biri olduğundan sürekli konuşur,o sırada da ise aditya intiharın eşiğindedir.ve aditya sırf geeten kurtulabilmek için herhangi bir durakta iner,zaten nereye gittiğini bilmediği bir trendedir.fakat geet onu bırakmayıp treni kaçırmaması için arkasından gider.fakat o sırada geette treni kaçırır.ve parası olmayan geet adityayı suçlayıp onu eve götürmesinin görevi olduğunu söyler.fakat eve gittiklerinde geetin ailesi teşekkür etmek için adityayı salmak istemezler.bu sırada aditya geete aşık olmuştur.geet ise sevgilisine kaçma planları kuruyordur.onu bu yolculuktada yanlız bırakmamak için adityayla geet aynı gece birlikte kaçarlar.evdeki herkes onların sevgili olduğunu düşünürler.ve sevgilisinin şehrine geldiklerinde ayrılırlar.aditya işlerinin başına dönerve geetten öğrendiği hayat felsefesini uygulayarak şirketin başına geçip işlerini düzeltir.9 ay sonra geetin ailesi şirkete baskın yapıp geeeti sorarlar.oda bilmediğini ama mutlaka onu getireceğini söz verir.ve geeti bıraktığı şehre gider.sevgilisini bulur.meğer sevgilisi geeeti hiç kabul etmemiş.geette bir manastıra sığınıp aylarca orda kalmış.fakat neşesinden mutluluğundan eser kalmayan geet adityayı karşısında görünce çok sevinir.bu sırada sevgilisi geete telefon eder ve onu sevdiğini evlenmek istediğini söyler.ve aditya ikisini alıp geetin ailesine götürür.fakat aileleri aditya ve geeti evlenecek sanıp bütün adet ve gelenekleri ikisinin üzerine yaparlar.bu sırada geet de çoktan adityayı sevmeye başlamıştır..ve son anda karar değiştirip adityayla evlenmek istediğini söyler.VE MUTLU SON:)



Filmin Şarkısı Ve Muhteşem Dans Sahneleri :)


Filmin Fragmanı



Fanaa



 Zooni, kör ama çok güzel bir kızdır. Birgün tur rehberi Rehanla karşılaşır ve ona aşık olur. Gözlerinden ameliyat olduğu sırada Rehanı kaybeder. Rehan’ı ölmüş sanmaktadır ama yıllar sonra ...



"Doğru ile yanlış arasında seçim yapmak kolaydır.
Asıl seçim, iki doğru ya da iki yanlış arasında yapılandır.Daha doğru ile daha az yanlış olanı seçmektir."


Filmin Fragmanı

 

 

Fanna filmi çok güzeldi... Bu şarkısına bayıldım.




3 idiots



Hindistan'ın en iyi mühendislik okuluna başlayan öğrencilerin hayatını anlatıyor özet olarak. Sistemin daima yarış üzerine kurulu olduğu, herkesin en iyi olmaya çabaladığı bir okulda sistemi değiştirmeye çalışan bir öğrenci ve onun en yakın 2 arkadaşı. Başlarından geçenler, hayattan aslında ne istedikleri.Ranco karakterinin başrol oynadığı film dram ve komedi türünü en iyi şekilde harmanlayıp bize öğretici bir film olmakta.


Filmin Fragmanı




'ARKADAŞLARINIZ BAŞARISIZ OLUYOR, ÜZÜLÜYORSUNUZ; ARKADAŞLARINIZ BİRİNCİ OLUYOR, DAHA ÇOK ÜZÜLÜYORSUNUZ''


" Hayatım boyunca başkasının hayatını yaşadım, sadece bir an için kendim gibi yaşamama izin verin … Bana biraz güneş ışığı ver, bana biraz yağmur ver, bana yeni bir şans ver, ben bir kez daha büyümek istiyorum. "

:) 

Filmin Şarkısı





Ra One



Shekhar Subramaniam (Shahrukh Khan) video oyunları yaratıcısıdır, bir gün oğlunun video oyunlarındaki kötü adamları sevdiğini öğrenir. Kötü adamları sevmesede oğlu için kötülerin kaybetmeyeceği yeni bir oyun yaratmaya karar verir. Yarattığı video oyunundaki kötü adam, yani Ra.One yazılıma uymamaktadır. Deneme oyunlarında Shekhar’ın oğlu Prateek(Lucifer)tarafından yenilgiye uğramayı hazmedemez ve onun peşine düşer. İlk karşısına çıkan Lucifer olmayacaktır

Filmin Fragmanı



Bu şarkı süper, çok severek dinledim arka arkaya :)


3 yorum:

  1. Takılar, müzik ve kıyafetler için bile izlenirler bence.. Ben de severim izlemeyi...

    gizemizmirli.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. 3 ıdiots filmini birkaç hafta önce eşimle birlikte izlemiştik gerçekten çok eğlenceli bir film :)

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle izlenmesi gereken bir film. Çok eğlenceli, üç saat nasıl geçti anlamadım bile :)

    YanıtlaSil

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...