17 Kasım 2012 Cumartesi

Güzel Bir Haftasonu

Merhaba prenseslerim. Nasılsınız ? Umarım herşey yolundadır. Ben Almanya'da son iki haftamı geçiriyorum ve günlerimi dolu dolu geçirmeye çalışıyorum. Buradaki arkadaşlarımla ve yeğenlerimle bol bol vakit geçirmeye bakıyorum :) İki hafta sonra tekrar Ankara'da olacağım. Haftasonunuz güzel geçsin. Sevgiyle kalın :)


Bu resme bayıldım, sevgiyi anlatıyor :)






"En yüce dağlar, en derin denizlerden çıkmıştır; en derin acılardan doğar en derin sevinçler..."

Friedrich Nietzsche

“Dünden öğrenin, bugün için yaşayın, yarın için ümit edin..“

Albert Einstein

3 yorum:

  1. o zamaaaan ankaradan bildiriyorum , üşüyoruuuz :))))) güzel zamanlar diliyoruuum tadını çıkar bencedee :)

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten güzel bir foto :)
    Sözler de öyle ;)

    YanıtlaSil

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...