5 Şubat 2012 Pazar

Yeni Mekanım Gramofon Cafe


Dün gezerken çok güzel, sımsıcak bir cafe keşfettim. Adı Gramofon Cafe... Ankara Kalesi'ne çıkarken muhakkak önünden geçeceğiniz bir yer. Koyunpazarı Yokuşunda. İçeri girdiğim an çok sevdim. Sıcacık bir ortam. Kömür sobası var ortada. İnsanın içini ıstıyor. Her yerde taş plaklar var. Şirin bir mekan Gramofon Cafe. Bu mekana iyiki gelmişim dedim. Çok mutlu oldum. Eski şarkılar eşliğinde salebimi içtim. Eski zamana dönüş yaptım. İşte size bu güzel mekandan çektiğim resimler. Gitmenizi tavsiye ediyorum...










Eski şarkıları dinleyelim eskiye dönelim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...