4 Şubat 2012 Cumartesi

Ankara'da Nostaljik Bir Gün





Bugün çok nostaljik bir gün geçirdim. Bu yüzden çok mutluyum. Ankara Kalesi'ne çıkarken Koyunpazarı Yokuşu diye geçen bir yer var. Bugün oraya gittim. Küçük küçük antikacılar var. Her yer tarih kokuyor. Farklı bir havası var buranın. Kendinizi başka bir zamanda hissediyosunuz. Çok da severim eskiye ait şeyleri (antika eşyalar olsun, takılar olsun...) İşte size çektiğim resimler ...
 








Evin balkonu hoşuma gitti :)

 Ve içeri girdim. Bir daktilo gördüm, fiyatını sordum, 700 tl imiş.









Bir ara sokak...
Bir şirin seramik atölyesine girdim...




Ara sokakta çok eski bir otel



Yurdum insanı...

Çok eski dükkanlar var

tabloyu beğendim..

Değişik kolyeler vardı...


Eskiden ne kadar büyükmüş anahtarlar :)











Antika postacı çantaları şimdi yine moda

Eskiden Almanya'dan Türkiye'ye geldiğimizde bakkallarda bu toplardan çok görürdüm.Çocukluğumu hatırlattı...






Tokat örtüler fiyatı 5 tl
Bu sakız oluyormuş :)


Doğal taş kolyeler

Doğal taş yüzükler



Burada Hacıvat-Karagöz kuklaları yapılıyor ve satılıyor

Bu sevimli bebeği çok beğendim. Kapıya asmak için. Çok tatlı. Fiyatı 70 tl

 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...