23 Kasım 2014 Pazar

Schindler'in Listesi

Uzun zamandır Schindlerin listesi filmini izlemek istiyordum. Sonunda izleme fırsatı bulabildim izlediğim en etkileyici filmler arasında yerini aldı. İnsanların yaşadıkları gerçekten çok kötü insan haline şükrediyor. Neler neler yaşanmış filmin anlatımı çok gerçekçi özellikle filmin son sahnesi beni benden aldı. Filmi şiddetle tavsiye ediyorum. Hepinize mutlu ve huzurlu bir pazar günü Prensesler.

2. Dünya Savaşı yıllarının Nazi Almanya'sında girişimci bir Alman Oskar Schindler, askeriye için metal kaplar üreten bir fabrika kurar ve bu iş için sermayeyi ve iş gücünü Yahudiler üzerinden sağlar. İlerleyen zamanda Yahudiler'in gördüğü baskıyı içine sindiremeyen Schindler, onları kurtarmak için uzunca bir liste yapar.


''BİR İNSANIN HAYATINI KURTARAN ASLINDA TÜM DÜNYAYI KURTARIR''


Daha fazla insanı kurtarabilirdim. Bu araba. Satsam, Goeth bu arabayı alırdı. Arabayı neden satmadım ki? On kişi ederdi. On kişi. On kişi daha. Bu iğne, iki kişi. Bu altın. İki kişi. Buna karşılık bana iki kişi verirdi. En azından bir. Bana bir kişi verirdi, bir kişi daha. Bir insan daha. Bir insan, Stern. Bunun için… Daha fazlasını kurtarabilirdim. Kurtarmadım ! Kurtarmadım !

2 yorum:

  1. Bu film ortalamanın üstünde bir uzunluğa sahip, savaş filmi olması nedeniyle en başta benim gözümü korkutuyordu ama başlayınca bir çırpıda bitiriverdim... Gerçekten her sinemaseverin izlemesi gereken bir klasik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aynı şekilde bende vakıt nasıl geçtı anladım.. kesinlikle katılıyorum..

      Sil

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...