21 Kasım 2014 Cuma

Kararsızlık Zor İş

Bu aralar yeni kararlar vermek üzereyim hayatımla ilgili bu yıl oldukça telaşlı geçti düğün hazırlıklar düğün derken şimdi 4 aylık evliyim bile. Şimdi vereceğim kararla ilgili kafam o kadar karışık kı, çok stresli bir işim olduğu için iş yerinden ayrılmak istiyorum, daha sonrasında uzun süre Almanya ya gidemedim Almanya ya giriş çıkış yapmak istiyorum. Tabı bu karar vermekten biraz korkuyorum acaba işsiz kaldığımda asosyal olur muyum acaba pişman olur muyum falan filan her kafadan bir ses çıkıyor pişman olursun gibi ne yapacaksın evde gibi bense sadece biraz kafamı dinlemek istiyorum hayatın güzel şeylerine vakit ayırmak istiyorum mesela kitap okumak istiyorum bol bol evimde cama karşı, işte böyle Blog arkadaşlarım karar vermek gerçekten zor ama içimde de bir sürü hiç bir şey yapmamak var... Hepinize mutlu bir Cuma diliyorum.

6 yorum:

  1. mrb prenses işi bırakıp Almanya'ya gidebilirsin. bi süre kafa dinler. tekrar döner yeni bir işe girersin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım öyle yapacağım yorumunuz için çok teşekkürler :)

      Sil
  2. Kesinlikle kafa dinlemelisin.zaten bir kere bu aklına gelmisse daha mevcut isinde huzur bulacağını düşünmüyorum.hazır gissettigin de baska bir ise girersin sıkma canını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen kafama koydum bir kere yorumunuz için çok teşekkür ederim çok mutlu oldum :) sevgiler..

      Sil
  3. Prensescim ne zaman gelirsen bir not birak bana olurmu? Bu arada tercümanlik yaptigini biliyorum yanlismi hatirliyorum bilmiyorum ama belki biraz ara verip dinlensen anlarsin kiymetini,evde kalmakta bir müddet sonra bunalima sokuyor cünkü,yinede gönlünden geceni yap bence,öylesi sorun cikarmaz:)) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam dır sanırım ocak ortası gibi geleceğim konsolosluk işlemleri ile ilgili bir yerde çalışıyorum belki de bunu önce kendim yaşamam gerekiyor böyle yorumlar alınca da korkuyorum biraz :) görecez bakalım sevgiler :).

      Sil

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...