30 Mart 2014 Pazar

Nişan Lavanta Keselerimi Nasıl Yaptık

Nisanımdan misafirlere hediye olarak ne versek diye çok düşündüm ve araştırdım hem güzel hem de işe yarayan bir şey olsun istedim ablamla bir sabah konuşurken lavanta kesesi yapalım dedik elimizde malzeme vardı ama nedense benim hiç aklıma gelmedi sonra da hemen annemle işe koyulduk ve sonuç olarak çok tatlı lavanta keseler ortaya çıktı. Dolaba askıya asıldığında hem mis gibi lavanta kokacak hem de güzel bir anı olacak sizde nisan için böyle lavanta kesesi düşünebilirsiniz sevgiler.




bu görsel bilgisayarımda vardı kırtasiye de pembe ve beyaz kağıda çıkartırdım ve pembe olanı kullandım tarihide pembe yaptım


Almanya dan bu keseleri ve yüzükleri almıştım




pembe kuldaleye bu yüzükleri geçirdik


bu kalpleri Suluhan’dan aldım ama daha çok gülleri kullandık


Lavantaları içine koyduk ve kenarına gülleri ekledik   




ve iste sonuç :) yapması çok zevkliydi sipariş üzerine yapmayı bile düşünebilirim :) yüzüklerle birlikte tam bir nişan hediyesi oldu hem de mis gibi lavanta kokan :)

2 yorum:

  1. cok güzel olmuslar canim.Bende bu yüzüklerden almisdim von kik :)) dügünde masalarin üzerine dagittirdim deniz kabuklarinin yanina :) millet sasirdi bu gercekmi nedir felan diye :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım yüzüklerı Almanya dan Tedi den almıstım çok değişik oldu herkes cok begendı :)

      Sil

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...