21 Şubat 2014 Cuma

Ghajini

Uzun zamandır Hint filmi izleyemediğim için çok üzülüyorum, en yakın zamanda yine vakit ayırıp izleyebilirim umarım, en son izlediğim Hint filmini paylaşmak istiyorum sizlerle, bir solukta izlediğim bu filmi hiç sıkılmadan izledim, zaten Hint filmleri o kadar güzel oluyor ki vakit nasıl geçiyor anlamıyorsunuz, bu Hint filmi aşktan daha çok aksiyon macera ve intikam ağırlıklı kesinlikle tavsiye ediyorum prensesler sevgiyle kalın.


Hindistan’da bir telefon şirketinin sahibi olan Sanjay Singhania ayrıca Hindistan’ın en zenginlerinden birisidir. Şöhretinden ve isminden yararlanmak istiyen bir kadın Sanjay Singhania adı ile bir çok işlere imza atıcaktır. Daha sonra Sanjay Singhania, o kadınla tanıştığında ona aşık olup sanki büyülenmiş gibi ne istiyorsa yapıcaktır. Aşklar git gide büyüyen ikilinin başına daha sonra Sanjay Singhania düşmanlarından olan mafyalar gelip Sanjay Singhania akıl almadık bir şekilde hafızasını kaybedercesine dövüp öldü diye atıcaklardır. Sanjay Singhania yaşamaktadır ancak hafızasını kaybetmiş sevdiği kadını gözlerinin önünde öldüğünü hatırlayarak her on beş dakikada bir hafızası sıfırlanarak yaşamaktadır. Onu ayakta tutan tek şey aşık olduğu kadındır işin ilginç yanı her on beş dakikada bir hafızasını kaybeden Sanjay Singhania bütün mirasını ve güzel yaşamını reddetmiştir çünkü intikamını almak için herşeyi yapacaktır.





2 yorum:

  1. Ahh bu film.. Benim ilk göz ağrımdır.. Hint sinemasına düşkünlüğümün miladıdır... Kaç defa izledim hala sıkılmadım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok çok severek izledim ikimiz de Hint filmlerini çok seviyoruz :)))

      Sil

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...