7 Şubat 2014 Cuma

Balayi Icin Öneriler

Merhaba Prenseslerim bu hafta sürekli Balay icin yerlere baktim, henüz halen karar vermis degiliz, baktikca da kafam karisiyor, simdiden ayarlarsak daha uygun olucagini düsünüyoruz bunun icin bir an önce karar vermek istiyoruz. Balayim sakin bir yerde denize yakin bir yerde olsun istiyorum, prenses odali gibi odali olsa mesela cibinlik filan :), butik otelleri filan cok daha hosuma gidiyor cok turistik olan yerleride sevmiyorum benim düsündügum yerler aslinda Kas, Alacati ama Alacatida denizin yakin olmadigini fark ettim otellerin, Fethiye tarafi da olur, baktikca birde Selimiye, Göcek oralari da kesfetim, en cok www.booking.com sayfasindan bakiyorum, herkese tavsiye ederim. Aslinda bu yaziyi biraz da sizden yardim icin yaziyorum, varsa bildiginiz güzel yeler yazarsaniz coook sevinirim, mesela siz balayina nereye gittiniz ?, bir an önce bulsaydik yerimizi :), yorumlarinizi bekliyorum Prenseslerim mutlu ve huzurlu bir haftasonu sizinle olsun.



gönül ister Maldivlere gitmek...

iste bunu seviyorum..
eveet nereye gitsek nereye gitsek, Kas mi, Selimiye mi, Alacati mi, Göcek mi, Fethiye mi, Göcek mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...