10 Aralık 2012 Pazartesi

Türkan Sultan Seni Görmek Çok Güzeldi

Bu postu o kadar mutlu yazıyorum ki, dün hiç unutamayacağım bir gün yaşadım. Yeşilçam'ın Sultanını Türkan Şoray'ı yakından görme fırsatım oldu. Ona sarılabildim, öpebildim, konuştum, resim çekindim, çiçek verdim ve yeni çıkan kitabını (Sinemam Ve Ben ) imzalattırabildim ... Hani Yeşilçam'ın Sultanı diyorlar ya gerçekten de öyle, o kadar güzel ki ve çok zarif ve hanımefendi bir kadın. Ona hayranlığım daha da arttı. Ama onu görmek o kadar da kolay olmadı. Ankara Congressium'da düzenlenen Ankara kitap fuarında yeni çıkan kitabı için imza günü düzenlendi. Ama hiçbir organizasyon yapmamışlar, büyük bir izdiham yaşandı. Herkes Türkan Şoray'ı yakından görüp kitabı imzalatmak istiyordu, bir sürü sıra vardı ama düzen yoktu. Tartışanlar, protesto edenler oldu. Türkan Şoray çok üzüldü ve bir süre Congressium salonunu terk etti. O kadar üzüldüm ki elimdeki kitapla öyle kaldım ama yarım saat sonra tekrar geldi Bu sefer üst katta büyük bir salona aldılar ve biraz da olsa daha rahat bir şekilde insanlar Türkan Şoray'ı görebildi. Saat ikide gittiğim Congressium'dan akşam onda çok mutlu ve yorgun bir şekilde çıktım. Elimde Türkan Şoray'ın kitabı ve imzası vardı çünkü :). Çok çok bekledikten sonra ona yakın olmak çok güzeldi benim için. Bu arada sırada saatlerce beklerken herkes birbiriyle kanka oldu :). Bazı kızlar Türkan Şoray tişörtleri giymiş ah ah bir ara Koton'da satılıyordu ama ben alamadım :(. Türkan Şoray yüzükleri, küpeleri takmışlar. Genç yaşlı herkes vardı. Bir amca vardı senelerce mektuplaşmış Türkan Şoray'la. O kadar muhteşem bir insan ki o kadar beklediniz ben sizi üzmek istemiyorum deyip herkese tek tek sarıldı, öptü resim çektirdi, uçağını erteletti. Ertesi gün sete gidecekmiş ama benim için saatlerce beklediniz dedi. O kadar tatlı ki anlatamam Gözleri muhteşem, o gerçekten Yeşilçam'ın Sultanı. Çektiğim resimleri paylaşıyorum sizlerle sevgiler :):)



Duygulandığı anlar...




Ve işte ben Yeşilçam'ın Sultanıyla :)


Kitabım... 


Ve Türkan Şoray'ın imzası yuhuuuuuu :)


Çok basın vardı...


Seni görmek çok güzeldi Türkan Sultan...


14 yorum:

  1. kesinlikle o bir sultan , tebrik ederim canım baya izdihamda olmuş haberlerde gösterdiler , güzel bir anı senin için !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Evet unutamayacağım bir anı oldu benim için :)

      Sil
  2. Gerçekten çok şanslısın. Nasıl isterdim ben de böyle yakından görmeyi sarılmayı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kendimi çok şanslı hissediyorum ve çok mutluyum...

      Sil
  3. Ne güzel yakından görmüşsün. keşke bizde görebilseydik. gerçekten çok samimi ve sıcak bir insan. halk o yüzden onu çok seviyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok çok samimi ve harika bir insan. Herkese aşkla sarıldı :)

      Sil
  4. ne güzell yaa çok imrendimm :)) çok şanslısın canımm ben de hayranıyım Türkan ŞORAY'ın olmayan yok ki zaten :))

    YanıtlaSil
  5. cumartesi günü biz de istiklalde gördük ama oradaki organizasyon gayet iyi olmuştu içerideki biri çıkmadan kitapçının içine bile almıyorlardı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel... Ankara'da maalesef öyle olmadı :( Doğru olan da öylesi zaten.

      Sil
  6. hayranı olarak isterdim görmeyi..benim için üstüne yok..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar imza günleri düzenliyormuş.. :) Sevgiler :)

      Sil
  7. Geçen bahar şenliklerinde gelmişti,yakından görebilme fırsatını o sayede yakaladım. Hayatımda bu kadar mütevazı ve içten bir insan görmedim. Hayranlıktan ölünesi bir kadın!!!

    Çok şanslısın sarılmışsın bile :)

    YanıtlaSil
  8. Evet gördükten sonra daha da hayran oldum kendisine harika bir insan :)

    YanıtlaSil

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...