12 Aralık 2012 Çarşamba

Güzel Şeyler



Doğum günümden en çok sevdiğim çiçek : ) beyaz güllerim...


Starbucks'ta arkadaşımla derin bir muhabbet ve sıcacık bir kahve...


Çok seviyorum bu ürünleri. O kadar tatlı kokuyorlar ki bayılıyorum. Almanya'dan bir sürü getirdim :)


Mutluyum. Çoktandır almak istediğim Casio Retro saatime kavuştum, almak istediklerim listesinden bir şey daha eksildi :)  


Çin yemeği çok lezzetliydi özlemişim...


 H&M den 10 euroya aldığım bu bluzu çok sevdim :)


İlkokul arkadaşımla salata yedik. Çok lezzetliydi.


Yeğenimin babamın doğum gününde yaptığı aile resmimiz 


Ablamla içtiğimiz filtre kahvelerimiz :)



Ve eski dergileri karıştır karıştır bıkmam :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...