18 Mart 2012 Pazar

Stuttgart'a Alışverişe Gittik...



Cuma günü çok güzel bir havada Stuttgart'a gittik. Arkadaşımla biraz alışveriş yapalım, gezelim dedik. Çok güzel bir gün geçirdim. Gezdik, çimlere oturduk, yemek yedik sonra arabayla eve dönerken şarkılar söyledik :) Size Stuttgart'tan birkaç resim çektim :)










Mango'dan beğendiğim dantel elbise. Maalesef siyah rengi kalmamış. Ben de bu dantel elbiselerde siyahı çok beğeniyorum. Bu renkte çok kararsız kaldım ama şimdi keşke alsaydım diyorum.
Çünkü çok güzel durdu elbise :( Sizce alsa mıydım acaba....?






Bunlar da aldıklarım :)



Tunik Mango'dan öteki de H&M den. Renklerine bayıldım :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...