27 Mart 2012 Salı

H&M'den Aldığım Kot Türkan Şoray Şapkam ve Alışverişim :)


Dün öylesine çarşıya gittim. Aslında bişey almayı düşünmüyordum ama hep böyle olur ya bişey almayı düşünmediğin zaman bulursun, aradığın zaman bulamazsın. Dün de öyle oldu. Kendime Türkan Şoray şapkası (ben öyle diyorum bu şapkalara aklıma hep Türkan Şoray'ın filmlerinde bu şapkalı hali geliyor) aldım. Siyah bir şapka da aldım. Duş jeli, rimel ve deodorant aldım. Vanilya ve limon kokulu çok şeker yiyesim geliyor :) Kot şapkadan bir tane de arkadaşıma aldım. Yazın İstanbul'a gelin gidiyor. Artık taktıkça beni hatırlasın canım arkadaşım :) Ve sandalet aldım. Hepsi indirimdeydi. Aldığım iki şapka ve sandalet H&M'den ve fiyatları da çok uygundu :) Bilmem siz nasılsınız ama ben ucuz ve güzel şeyler bulunca daha mutlu oluyorum :) Kısacası güzel bir gündü...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...