16 Kasım 2013 Cumartesi

Black

Merhabaler hepinize bir süredir yogunluktan yazamiyorum, son zamanlarda cok güzel filmler izledim bunlardan bir tanesi de Hind filmi olan Black, bu ara sinemada olan Benim Dünyam aslinda bu film, bu filmi izledigim icin Benim Dünyam filmi hic ilgimi cekmedi dogrusu, cünku o bu filmin taklidi, ben bu filmi cok begendim ve sizlere kesinlikle tavsiye ediyorum, cok anlamli ve insanin hayata engellere ragmen bir cok seyi yapabilmesini anlatan bir film. Konusu da cok güzel. Karanlikta gözlerinizin size bir yarari olmayacagi sözüyle özetlemekte mümkün. Diger izledigim filmleride paylasmak istiyorum hepiniz sevgiyle kalin mutlu haftasonlari prenseslerim.


Film Özeti

Doğustan kör ve sağır olan bir Kızın hayatını anlatıyor.Onun karanlık ve hırçın dünyası 8 yaşında bir öğretmenle değişiyor. Tüm yolları deneyen aile en son umut olarak Michelle ye ögretmenlik yapmasi icin Sahai adli kisiye teklif gönderiyorlar. Tüm ömrünü bu kiza adayan ögretmenin tek hayali onu üniversite mezunu yapabilmek.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...