27 Ekim 2013 Pazar

Kuzuluk - Adapazari

Merhaba Prenseslerim Kurban Bayramini bu sefer Ankara dan uzakta sakin sessiz bir yerde Kuzulukta gecirdim. Ormanin icinde taze balik ve mihlama yedim, bol bol kitap ve film izledim, bunlari özlemistim ve tekrar Ankara ya döndüm ise basladim. Biraz postlara ara verdim ama yeni yeni güzel seyler paylasmaya devam edecegim takipte kalin sevgiyle kalin :).


Kuzuluk


böyle bir yerde olmak sessiz uzak sehirden cok iyi geliyor...



Kuzuluk alabalik tesislerine meshur eger Kuzuluga giderseniz mutlaka alabalik ve mihlama yiyin, lezzeti gercekten cok güzeldi ve hizmet cok iyidi. Biz yagmur yagarken ormanin icinde bir tahta evin icinde yagmurun sesini dinlerken baliklarimizi yedik :).


Tarihi Su Degirmeni
Hoscakal Kuzuluk

2 yorum:

  1. Cok sanslisin canim,ne kadar güzel bir yerde hemde yagmurla berbaer yemek yemissiniz!Kardesim Adapazari nda okurken cok gitmistim,ama kuzulukù bilmiyordum,bu arada kitab icin p kullanirsan iyi olur prenses! öptüm seni:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tskler canim kuzuluk cok kücük ve sirin bir yer ben cok sevdim :), belki bir gün gidebilirsin :) tskler hemen düzeltim bende seni öptüm :).

      Sil

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...