28 Ağustos 2013 Çarşamba

Şirinler 2

Merhabalar umarim hepiniz iyisinizdir. Daha önceki postlarimda da animasyon filmlerini cok sevdigimden bahsetmistim bu sefer Sirinler 2 filmine gittim Almanya dan gelen yegenimle beraber güzel vakit gecirmis olduk :). Cocuklugumda hep sirinleri izlemisimdir bu yüzden halen sirinleri cok sevimli buluyorum ve cok seviyorum. Sirinler 1 de izlemistim ve Sirinler 2 de gayet tatli sirin mi sirin bir animasyon filmiydi. Eger animasyon filmlerini seviyorsaniz ve cocuklarla güzel ve eglenceli bir vakit gecirmek istiyorsaniz bu filmi tavsiye ediyorum sevgiyle kalin...


Film Özeti

Kötü büyücü Gargamel, bir çift Şirinler benzeri haylaz karakterler yaratıyor ve onlara da Haylazlar ismini vererek, sayelerinde çok güçlü ve büyülü Şirin özünü elde edebilmeyi umuyor. Ancak, Gargamel istediği Şirin özünü sadece gerçek bir Şirin’den alabileceğini ve sadece Şirine’nin bildiği gizli büyülü sözler sayesinde Haylazlar’ın gerçek Şirinler’e dönüşebileceklerini öğrendiğinde Şirine’yi kaçırıyor ve onu dünyanın en büyük büyücüsü olarak milyonların hayranlığını kazandığı Paris’e getiriyor. Şirine’yi kurtarmak için Şirin Baba, Sakar Şirin ve Süslü Şirin’in dünyamıza dönerek insan dostları Patrick ve Grace Winslow ile işbirliği yapmaları gerekiyor. Kendisini her zaman diğer Şirinler’den farklı hisseden Şirine, Yaramazlar Vexy ve Hackus ile yeni bir bağ kurabilecek midir, yoksa Şirinler ona olan sevgilerinin gerçek olduğuna Şirine’yi ikna edebilecekler midir?

Film Fragmani

 sevdim filmin sarkisini :)
  

2 yorum:

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...