6 Temmuz 2013 Cumartesi

Benim Örgülü Saclarim

Merhabalar herkese mutlu haftasonlari diliyorum, yakin zamanda amcamin kizinin kina gecesinde örgülü bir sac model yaptirmistim kuaförde. Öyle tam istedigim gibi olmadi ne yaziki, öyle bir kuaför henüz bulamadim Ankara´da. Sizlerede paylastigim resimleri kuaförede gösterdim oda benim sacima benzer bir model yapti. Hayalimde hep bir sac model oluyor ama nedense hayalimdeki sac modelini yapan kuaför henüz bulamadim varsa eger sizin Ankara´da öyle bir Kuaförünüz bana söyleyin :). Aslinda ilk resimdeki model cok begenmistim, cok tatli duruyor bence sizce ? Sevgiyle kalin :) .


 
benim örgülü saclarim...
 

2 yorum:

  1. Kizimda bende bayiliyoruz bu saclara ama bilmiyorum hic gidip ördürmedik,becerebilirlermi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iyi bir kuaför bulmak lazim benimde tam istedigim gibi olmadi :(

      Sil

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...