23 Nisan 2013 Salı

Biraz Nostalji

Eskilerden olan herşeyi seviyorum. Eski eşyalar olsun eski sarkilar olsun, eski filmler olsun, çok merakım vardır. Uzun zamandır kitap fuarında çektiğim resimleri paylaşmak istiyordum. Kısmet bugüneymiş. Kitap fuarında Yeşilçam Atolyesi vardı. Eski film afişleri, kitaplar dergiler, gazeteler... Ben de kendime üç tane kitap almıştım. Birinin adı Goethe'den Seçme Mektuplar biri Dolar Yağmur ve Atasözlerimiz :)İkisini okudum bile :) Siz de benim gibi eskiden kalma şeyleri seviyor musunuz :) Ben bayılıyorum :).





Bayıldım buna... Prenseslerin Masal Sarayı çocuk kitabı ;)







4 yorum:

  1. Ben de çok seviyorum eskileri, bazen keşke daha önce doğmuş olsaydım diyorum hatta...

    Bu arada Prenses, prensini kitaplarda arama, senin prens Viyana'ya kaçmış, buldum, fotoğrafladım ;) http://tasarimyagiyor.blogspot.co.at/2013/04/cocukluga-donus-ostermarkt-schonbrunn.html

    YanıtlaSil

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...