31 Ekim 2012 Çarşamba

Bu Senin Hayatın !

‎"Bu senin hayatın. Ne seviyorsan onu yap ve bunu sıklıkla yap. Eğer bir şeyi sevmiyorsan, değiştir. Eğer işini sevmiyorsan, bırak. Eğer yeterince vaktin yoksa, televizyon izlemeyi kes. Eğer hayatının aşkını arıyorsan, dur; sevdiğin işleri yapmaya başladığında seni bekliyor olacak. Fazla analiz yapmayı kes, hayat basittir. Her son lokmanı yiyip, değerini bildiğinde bütün duygular güzeldir. Aklını, kollarını ve kalbini yeni şeylere ve insanlara aç, farklılıklarımızla birleşiriz. Yanında gördüğün ilk insana tutkusunun ne olduğunu sor ve ilham verici hayalini onunla paylaş. Sık sık seyahat et, kaybolmak kendini bulmana yardım edecek. Bazı fırsatlar bir kez gelir, onları yakala. Hayat tanıştığın insanlarla ve yarattığın yeni şeylerle ilgili, bu yüzden çık ve yaratmaya başla. Hayat kısa. Hayalini yaşa ve tutkunu paylaş."

Holstee Manifestosu






5 yorum:

  1. Merhaba, yorumun için öncelikle çok teşekkür ederim çok mutlu oldum. Bende sana geldim ve bloguna üye oldum! :) Post harika olmuş, "Hayat kısa. Hayalini ve tutkunu paylaş." her şeyi özetliyor aslında değil mi?
    Sevgiler.
    Emine Karaoglu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim hoşgeldin Prensesin Masalı'na çok sevindim :) Bence de çok güzel özetlemiş. Sevgiler.

      Sil
  2. Mükemmel anlatmış hayatı! Zorlaştıran bizleriz herşeyi aslında. İplerin elimizde olduğunu keşfedip, istediğimiz yöne çevirmekte geç kalmamalıyız:).Takipteyim.Sewgileer...

    YanıtlaSil
  3. Ben de öyle düşünüyorum. Bazı şeyler bizim elimizde. Hoşgeldin Prensesin Masalı'na çok sevindim :)

    YanıtlaSil

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...