9 Eylül 2012 Pazar

Evlenenler İçin Sürpriz Düğün Paketim

Merhabalar. Bir süre bloğuma birşey paylaşamadım. Düğün için İstanbul'a gitmiştim. Ondan önce bu paketi hazırladım. İçinde küçük küçük hediyeler ve notlar var Gelin ve damat çok beğenmişler İçinde bu çerez tabakları var, bir kepçe , evli çift için romantik bir film ve arkadaşım için güzel bir küpe var. Ayrıca türk kahvesi ve makarna da koydum Böyle komik komik şeyler yazdım :) . Arkadaşınıza böyle küçük şeylerle sürpriz bir hediye paketi hazırlayabilirsiniz. Sevgiler ;)


2 yorum:

  1. ne kadar düşüncelisin bayıldım bu hediyelere :) ben düğünümde böyle bir hediye alsam kullanmaya kıyamazdım herhalde :) arkadaşına ömür boyu mutluluklar :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Bana böyle bir hediye gelse ben de kıyamazdım herhalde. Sevgiler :)

    YanıtlaSil

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...