20 Haziran 2012 Çarşamba

Dukan Diyeti Yapan ?


Evet çok merak ediyorum bu diyeti uygulayan var mı ? Varsa yazsın lütfen. Ben aldım bu kitabı okudum bitirdim ama uygulamaya geçmedim. Yemek yemeyi çok seviyorum :). Ama üç dört kilo vermek istiyorum. Bu kitabı okuduktan sonra internette bir haber okudum çabuk zayıflatıyor ama sonra o kiloları geri aldırıyormuş bu diyet. Yani olumsuz haberler de okudum bu diyet ile ilgili. O yüzden başlamadım bu diyete. Artık daha az yiyip, biraz spor yaparak birkaç kilomdan kurtulmak istiyorum.

6 yorum:

  1. lazanya nın blogunda görmüştüm sanki böyle bişi.:)

    YanıtlaSil
  2. ben bu diyeti yaptım evet güzel kilo verdiren bir diyet fakat dört aşamadan uygulanıyor.Dört aşamyı bitirmezsen verdiğin kiloları geri alabiliyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Prensesin Masalı'na Derya :) evet kitapta bu dört evreden bahsediliyor. Kilo verebilmiş olmana senin adına sevindim :) Sevgiler...

      Sil
  3. işyerimde yapan bir hanım vardı güzel kilo verdi

    YanıtlaSil
  4. Ah keşke ben de üç kilo verebilsem :)

    YanıtlaSil

♥ Her bir yorum için çok mutlu bu blog sahibi ♥ Prensesin Masalına yorum yaparak ayırdığın vakit için teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...